Monday, October 31, 2011

Camilla & Gomez


Ni nama dia Gomez. Sebenarnya dia Semi-Long Hair tapi dalam ni tak nampak sangat bulu dia. Serious mamat ni memang lawa. Dalam picture ni dia memang nampak ganas macam nak bunuh orang je. Mana tak nya, dia tengah sedap tido, aku pergi heret dia suruh ambik gambar.

Dulu dia ada kembar. Joseh. Kalau Gomez ni black and white, Joseh tu orange and white. Tapi sekarang dia dah mati T_T
Entah kepala dia terketuk apa entah. Kucing ni memang, kepala terketuk sikit, terus mati. Sayang betul. Gambar Joseh ada dalam laptop lain. So kalau aku ada masa, aku upload lah.


(dalam gambar tu adik aku. dia tak bagi nampak muka dia)


This is Cams. Nama manja dia Cammy. Aku rasa nama dia Camilla.
Kwhat?

Macam ni. Kucing ni, kitorang adopt daripada makcik aku. Makcik aku tu nama dia Kamariah Sulaiman. Sebab tu boleh jadi Cams! Kalau aku tengah marah sangat, bila panggil dia buat bodo, aku jerit lah, KAMARIAHHHHHH!!!

Baru dia pandang.
PELIK K. PELIK GILA.

No comments:

Post a Comment