Friday, August 26, 2011

Aku suka Trial.

Well, sekolah aku buat trial sampai dua kali. Firstly Trial SMART, which is 2 times harder than Trial JPN. Tapi yang peliknya, aku boleh skor trial SMART. Trial JPN, hampehhhh. Eh tak sebenarnya aku pun tak tahu trial JPN aku dapat berapa, sebab sekolah aku bukannya ambik kira trial JPN. Yang kena ambik kira adalah trial SMART. Nasibbbbb.

Bolehla tahan Trial SMART, ada jugak dapat 5 A . Bengong Jaja, ni bukannya UPSR ambik kira 5 subjek je.
"Dah 3 lagi subjek Jaja dapat apa? B ke?"
Takkkk.


Saya dapat C.
Mak aii.

5A 3C.
Wahaiiiii.

Kenapalah tiada B?
Alahaiiii.

Study ke tak ni?
Sakaiiii.

Aku tengok kawan-kawan aku daripada sekolah lain semuanya terer-terer belaka. Kalau tak straight A's, mesti 7A 1B. Terer jugak tu kan? Heck, kawan-kawan sekelas aku pun terer belaka.

Tapi yang aku pelik (frust, sedih, meraung, marah, bengang dan perasaan yang sepertinya), aku study Sejarah sampai buku latihan tak terkira! Tapi still dapat C! Hampehhh!
Takpe, takpe. At least aku tak fail. Alhamdulillah D pun dah hapus. Tapi yang guru kelas pelik dengan aku, B takde, C yang belana.

Soooo, Geography, Sejarah and Science, when are you going to start cooperate with me?
Now?
Eh, raya ketiga lah. Bagilah aku raya dua hari dulu.

No comments:

Post a Comment