Tuesday, July 19, 2011

Mek Donel . Mek Donel.

Adik sedara aku yang umur 4 tahun tu kena Chicken Pox. Habis muka dia :( Lepas tu, budak ni tak boleh makan benda-benda tumis and berminyak. So mak aku, selaku mak sedara dia, pergi lah beli McD.

PERGHHH BAPAK BEST NYA.
Tapi, mak aku balik dengan Sundae Chocolate dengan Shake Shake Fries :D
Tapi semua adik aku conquer.
Tau tak dia bagi aku bende?


Aiskrim tu dia makan nak habis dah baru je bagi aku. T____T redha je la, jaja.

Shake Shake Fries tu nak tahu dia bagi aku berapa?


Muka habis tak redha langsung. Cube tengok tu, korang boleh KIRA dengan SATU TANGAN untuk tahu berapa batang Fries je dia bagi aku.

Dasar kedekut tahi hidung masin punya budak.
Hahah Jaja, jaga sikit bahasa tu. Kau tu dah lah perempuan, tengah makan pulak tu.
Eh tapi itu pepatah kan?
Pepatah kepala hotak kau, Jaja.

Ok lah, aku nak bedal Sundae ni sampai habis. Lepas tu aku nak hempuk adik aku sampai dia bagi aku fries lagi.

Bye :)


No comments:

Post a Comment